Όροι Χρήσης


 

Η Εταιρεία μας δεσμεύεται για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των επισκεπτών του Web Site της εταιρείας. Οι παρακάτω πληροφορίες εξηγούνε τα είδη των πληροφοριών οι οποίες συγκεντρώνονται στο site μας και το τρόπο με τον οποίο αυτές οι πληροφορίες χρησιμοποιούνται.

 Η Εταιρεία μας σέβεται τα προσωπικά σας δεδομένα. Οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία μας παρέχετε, συμπεριλαμβανομένου και παρόμοια του ονόματος σας, της διεύθυνσης σας, του τηλεφώνου σας, και του e-mail σας, δεν θα ανακοινωθούνε, πουληθούνε ή ενοικιαστούνε σε οποιοδήποτε εκτός της εταιρεία μας ή εξουσιοδοτημένους εταίρους και μεταπωλητές της Εταιρεία μας . Η εταιρεία μας ή κάποιος από τους εξουσιοδοτημένους εταίρους και μεταπωλητές της εταιρεία μας , μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας σχετικά με τα προϊόντα ή τις σχετικές υπηρεσίες μας . Δεν πωλούμε, ενοικιάζουμε ή δανείζουμε τη λίστα των συνδρομητών μας σε τρίτα πρόσωπα.

 Μπορεί περιστασιακά να αναθεωρούμε την τακτική μας, αλλά σε καμία περίπτωση οι αλλαγές δεν μειώνουνε την προστασία των ιδιωτικών δεδομένων των επισκεπτών μας. Θα αναρτούμε οποιεσδήποτε αλλαγές στην τακτική μας σε αυτό το μέρος έτσι ώστε να γνωρίζετε πάντοτε τι είδους πληροφορίες συλλέγουμε, το τρόπο με τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις πληροφορίες και κατά πόσον ή όχι θα τις γνωστοποιήσουμε σε τρίτα πρόσωπα.

 Τι πληροφορίες συγκεντρώνει η Εταιρεία μας από τους επισκέπτες του site;

 Μπορείτε να επισκεφθείτε το site της Εταιρεία μας χωρίς να μας ενημερώσετε για το ποιος είστε ή να δώσετε προσωπικές πληροφορίες. Ενώ καταγράφουμε τις ΙΡ διευθύνσεις (η Internet διεύθυνση ενός υπολογιστή) και χρησιμοποιούμε “cookies” για να παρακολουθήσουμε την περίοδο σύνδεσης των χρηστών (user session) και τις παρακολουθήσεις των σελίδων του site μας, χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες συνολικά, και οι χρήστες παραμένουν ανώνυμοι. Η παρακολούθηση των περιόδων σύνδεσης των χρηστών και οι παρακολουθήσεις των σελίδων μας βοηθούνε στο να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται το site μας από τους χρήστες, ποιες περιοχές του είναι οι δημοφιλέστερες και το χρονικό διάστημα που μένουν οι επισκέπτες εκεί δηλ. για καθαρά στατιστικούς λόγους.

 Πως χρησιμοποιείται το e-mail μου και οι υπόλοιπες προσωπικές πληροφορίες μου;

 Η Εταιρεία μας χρησιμοποιεί τα e-mail που συλλέγονται μέσω του Web Site για να ανταποκριθεί στα αιτήματα σας για πληροφορίες σχετικά με τις επαγγελματικές μας υπηρεσίες, επενδύσεις, ευκαιρίες πρόσληψης, συμμαχίες και συνεταιρισμούς, επαφές με τα μέσα ενημέρωσης και πληροφορίες.

 Για να απαντήσουμε στις απαιτήσεις σας και να σας παρέχουμε περισσότερες πληροφορίες για αυτές τις υπηρεσίες χρειαζόμαστε κάποιες λεπτομέρειες – όπως το όνομα σας, το e-mail σας, την διεύθυνση ή το τηλέφωνο σας. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις πληροφορίες για να σας ενημερώσουμε για επιπλέον προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρεία μας για τα οποία μπορεί να ενδιαφερόσαστε. Μπορείτε να επιλέξετε να μην λαμβάνετε τέτοιου είδους πληροφορίες με το να δηλώσετε την προτίμηση σας στην φόρμα αναζήτησης πληροφορίας όταν τη χρησιμοποιήσετε για να κάνετε μια αίτηση.

 Όλες οι πληροφορίες που δίνονται στις φόρμες επικοινωνίας για επαγγελματικές υπηρεσίες, επενδύσεις, προσλήψεις, συμμαχίες και συνεταιρισμούς, επαφές με τα μέσα ενημέρωσης και πληροφορίες χρησιμοποιούνται ως εμπιστευτικές από το προσωπικό της Εταιρεία μας . Κανένα άτομο έξω από την Εταιρεία μας δεν πρόκειται να δει το όνομα σας ή άλλες προσωπικές πληροφορίες χωρίς την έγκριση σας. Δεν γνωστοποιούμε σε τρίτα πρόσωπα πληροφορίες σχετικά με τις επισκέψεις των χρηστών ή άλλες προσωπικές πληροφορίες που μπορεί να μας έχουνε δοθεί.

 Το θέμα Προστασία Ιδιωτικών Δεδομένων της Εταιρεία μας αλλάζει χωρίς προειδοποίηση.

 Εγγυήσεις των προϊόντων

 Όλα τα προϊόντα που εμπορεύεται η εταιρία μας έχουν εγγύηση των επίσημων ελληνικών αντιπροσωπειών. Η εταιρία μας  δεν ευθύνεται για ελαττωματικά προϊόντα που διαθέτει στους πελάτες της. Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται από τις αντιπροσωπείες προς την εταιρία μας είναι συσκευασμένα. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος αποστέλλετε το επίσημο service της αντιπροσωπείας και η επισκευή ή αντικατάσταση αποφασίζετε από την αντιπροσωπεία του εκάστοτε προϊόντος.

Επιστροφές

 Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγω για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 3 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει το κόστος μεταφοράς  των προϊόντων.

 Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιάσει η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο, και με την προϋπόθεση ότι δεν είναι κατόπιν  παραγγελίας.  Εξαιρούνται επίσης ειδικές προσφορές που αναφέρονται ότι δεν επιστρέφονται.

 Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ).

 Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε αποστείλετε μας e-mail στο info@celsius.gr. 

 Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.  Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα και έχει εκπέσει δόση ή ολόκληρο το ποσό τότε αυτό θα πιστωθεί στην πιστωτική σας κάρτα.

Ακύρωση παραγγελίας

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης  της παραγγελίας του αν δεν είναι ειδικό προϊόν κατόπιν παραγγελίας.

 Αν οποιαδήποτε στιγμή πιστεύετε ότι δεν έχουμε ακολουθήσει την τακτική μας, ή αν έχετε να κάνετε κάποια ερώτηση ή σχόλιο σχετικά με την πολιτική μας, σας παρακαλούμε ενημερώστε μας μέσω e-mail info@celsius.gr, να αποστείλλετε φαξ στο 2310870003 ή μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 2310-868586.

Eφαρμογή ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών της Ε.Ε.

Από τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016, τέθηκε σε λειτουργία η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία επιτρέπει σε καταναλωτές και σε εμπόρους, να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές τους για εγχώριες και διασυνοριακές συναλλαγές.

 

Ουσιαστικά πρόκειται για τη δημιουργία μίας μεθόδου εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών (ένα είδος "φιλικού διακανονισμού"), σε περιπτώσεις όπου ο καταναλωτής θέλει να υποβάλει καταγγελία σχετικά με κάποιο καταναλωτικό αγαθό ή υπηρεσία που αγόρασε online.

 

Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών συνδέεται απευθείας με τους αρμόδιους φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των καταγγελιών, προκειμένου η επίλυση να είναι απλούστερη, ταχύτερη και λιγότερο δαπανηρή σε σχέση με την προσφυγή στο δικαστήριο. Στη χώρα μας οι αρμόδιοι φορείς είναι o Συνήγορος του Καταναλωτή και ο Μεσολαβητής Τραπεζικών - Επενδυτικών Υπηρεσιών.

 

Στην πράξη, πρόκειται για μία διαδικασία 4 βημάτων:

 

1. Υποβολή καταγγελίας

Ο καταναλωτής υποβάλει επώνυμα καταγγελία κατά συγκεκριμένου εμπόρου μέσα από τον ειδικό ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ανεξαρτήτως αν εκείνος βρίσκεται στη χώρα κατοικίας του καταναλωτή ή όχι.

 

2. Συμφωνία σχετικά την επιλογή φορέα επίλυσης διαφορών

Τα στοιχεία της καταγγελίας κοινοποιούνται στον έμπορο και τα μέρη πρέπει να επιλέξουν εντός 30 ημερών, τον προτιμώμενο φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, δηλαδή στην περίπτωση της Ελλάδας μεταξύ του Συνήγορου του Καταναλωτή και του Τραπεζικού Διαμεσολαβητή.

 

3. Διεκπεραίωση της καταγγελίας από το φορέα επίλυσης διαφορών

Τα στοιχεία της καταγγελίας προωθούνται στον φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών που επέλεξαν τα μέρη και αυτός αναλαμβάνει να παρέμβει και να ενεργήσει ως μεσάζων στον καταναλωτή και στον έμπορο, προτείνοντας λύση σχετικά με την καταγγελία, επιβάλλοντας συγκεκριμένη λύση ή απλώς καλώντας τα δύο μέρη (καταναλωτή και έμπορο) για να συζητήσουν τον τρόπο διευθέτησης της διαφοράς.

 

4. Αποτέλεσμα διακανονισμού και περάτωση της καταγγελίας

Ο φορέας Εναλλακτικής Eπίλυσης Διαφορών χειρίζεται την υπόθεση 100% ηλεκτρονικά και εντός 90 ημερών καταλήγει σε απόφαση επιλύοντας τη διαφορά.

 

Η διαδικασία εντάσσεται στο πλαίσιο της Οδηγίας 2013/11/ΕΚ, ενώ στην Ελλάδα ενεργοποιήθηκε μέσω την ενσωμάτωσή της στην ελληνική νομοθεσία με την Υπουργική Απόφαση 70330/2015.






ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγ. Μαρίνης 46
Τ.Κ. 54351 Άνω Τούμπα
Θεσσαλονίκη
Τηλ.: 2310 868586
Fax : 2310 870003
Login-iconLogin